Wednesday, February 01, 2006

مجنون - وسط البلد

مجنون مجنون
و جنوني باختياري
باصرخ بعلو صوتي
يا عواصم إنهاري
عواصم مفيش مفيش
مفيش جوازات سفر
حدود مفيش مفيش
سدود بين البشر
و هو ده جنوني
و هو ده جنوني
مجنون مجنون مجنون
مفيش شمال و جنوب
جنسيتك قلبك
أوم يالا حب و دوب
والدنيا هتحبك
إلغي خطوط الطول
امسح خطوط العرض
ابيض مفيش اسود مفيش
كلنا من نبت الأرض
عواصم مفيش مفيش
مفيش جوازات سفر
عواصم مفيش مفيش
سدود بين البشر
و هو ده جنوني
و هوده جنوني
مجنون مجنون مجنون
مجنون بحب البشر
مجنون بحب الناس
مجنون لإني مفقدتش الإحساس
عواصم مفيش مفيش
مفيش جوازات سفر
حدود مفيش مفيش
سدود بين البشر
و هو ده جنوني
و هو ده جنوني
مجنون مجنون
و جنوني باختياري
باصرخ بعلو صوتي
يا عواصم إنهاري
مجنون مجنون مجنون
أنا أنا أنا مجنون
مجنون مجنون
أنا أنا أنا مجنون
مجنون مجنون

3 comments:

  1. Nice post Froggy. Hope that your insane becomes the wisdom of the world.

    ReplyDelete
  2. me too, i wish that.
    this is one of my favourite songs of wust el balad.

    ReplyDelete
  3. Anonymous2/2/06 23:59

    Hello belle étrangère, merci pour le salut, mes hommages en retour.

    ReplyDelete